2017. december 17., vasárnap

Decemberi Book a Sloth Club Unboxing: Téli Romantika

Ha követitek a magyar könyves világ híreit, akkor bizonyára hozzátok is eljutott már a hír, hogy hivatalosan is megérkezett kis hazánkba a könyves subscription box, méghozzá a Book a Sloth Club jóvoltából! Már megemlékeztem róla itt, a blogon, a tesztüzemmód alkalmával, de miután sikerült egy tartós együttműködést kialakítani a BASC csapatával, ezentúl rendszeresen hallhattok majd felőlük itt, illetve a Prológuson is. :)


Figyelem: A bejegyzés Spoileres!!!



Minden doboz tartalmaz egy könyvet, ami általában friss megjelenés, és néhány meglepit. Na itt aztán tényleg nagy a szórás, hiszen a lehetőségeknek csak a készítők fantáziája szabhat határt, és remek dolgokkal szoktak előrukkolni. Az ehavi téma nem más volt, mint a Téli Romantika.

Mint láthatjátok, erősen rámentek a karácsonyi hangulatra, ez a mikulás sapis lajhár halál cuki! Ráadásul ezúttal maga a csomag is egy külön borítékban volt, így a címzést se kellett leoperálni róla.

Azt előzőleg tudni lehetett, hogy karácsony alkalmából nem egy, hanem két könyv került a dobozba, és volt is egy pár tippem, de előzetesen elárulom: így is sikerült rendesen meglepődnöm!

Ennyi bevezető után, lássuk mit is rejt a doboz!


Mint láthatjátok, ezúttal zöld a csomagolópapír, illetve egy jópofa - bár kissé shreknyál árnyalatú - táskából kandikál ki a két könyvünk, valamint a kép jobb oldalán ki lehet bökni az üzenetet, amit az egyik könyv szerzője írt a számunkra. Nagyon örülök, hogy a BASC ezt is átemelte a külföldi dobozokból, mert ezek a levelek tényleg hozzáadnak az élményhez, legalábbis a számomra.


Első könyvünk nem más, mint Catherine Ridertől a Csók New Yorkban, ami a Menő Könyvek gondozásában jelent meg nemrégiben. Bevallom, erre a könyvre számítottam, elvégre tökéletes az év eme időszakára, szóval kihagyhatatlan ziccernek tűnt. Alapvetően nem a stílusom, de néha-néha jó ilyesmiket is olvasni, úgyhogy szerintem félreteszem majd valami olyan pillanatomra, amikor rám tör a romantikus hangulat. Mint láthatjátok, a dobozba egy karácsonyi zokni is került, ami igazi telitalálat volt, ami engem illet. Azóta tesztvezettem is, és jelentem, iszonyat kényelmes és puha!

Kaptunk még egy télies hangulatú könyvjelzőt is, illetve egy illatgyertyát. Könyves gyertyát mindig is akartam, így annak is nagyon megörültem, bár azért még van mit finomítani a dolgon: például az enyém kanóca egészen a peremnél volt a közepe helyett, illetve a címkén egy kicsit félrecsúszott a felirat. Elvileg forraltboros illata van, én max fahéjat éreztem rajta, ha beletöröltem az orrom a viaszba, de lehet, hogy az én orrommal van a baj. Elvégre itt a náthaszezon.

Második könyvünk a Szelídíts meg! Róbert Katalintól, amit abszolúte nem vártam, viszont nagyon örültem neki! Egyrészről jó látni, hogy nyitnak a magyar írók felé is, másrészről pedig azóta ott motoszkált a fejemben ez a könyv, mióta a Prológus Magyar hetének keretében készült egy karakterinterjú Rókával és Kisherceggel, amin rettentő jókat röhögtem.(Link az interjúhoz)

Mindenesetre ennek a könyvnek a kedvéért, még az eredeti, Exupéry-féle mű iránti ellenérzéseimet is kész vagyok félretenni, de van egy olyan érzésem, hogy erre már csak az újévben kerül sor.

Kaptunk mellé egy képeslapot, egy ruhára vasalható matrica (? vajon akkor is matricának nevezik, ha hímezve van? Mi a halál a neve ezeknek az izéknek? Törjük a magyartot errefelé. Várom az alternatívákat a kommentekben.), aminek mondjuk én nem leszek a rajongója a már említett ellenérzéseimből kifolyólag, de amúgy nagyon kis cuki. A csoki meg bármikor jöhet. Tudjátok, mint Gombóc Artúrnak.

Direkt utoljára hagytam a faragott könyvjelzőt, ugyanis az a legnagyobb kedvencem az egész dobozban! Mindig is enyhe könyvjelző mániában szenvedtem annak ellenére, hogy legritkább esetben használom őket, ugyanis sose akkor akadnak a kezembe, amikor szükségem lenne rájuk. Így általában az van, hogy nagyon csinosan mutatnak a polcon, miközben a könyveimben számlák, használt bkv jegyek, és egyéb fecnik jelölik, hogy éppen hol tartok.

Na de. Kicsit eltértünk a tárgytól. Szóval, a faragott könyvjelző az gyönyörűséges, itt egy közelebbi kép róla, hogy ti is megcsodálhassátok. Egyébként az Olvashop jóvoltából került a dobozba, tudom ajánlani az ő oldalukat is, nagyon szép dolgaik vannak. Remélem, viszont látjuk még a termékeiket a BASC dobozokban.

Végezetül ez már csak egy kis extra, de a kutyusom épp szerencsés pillanatban döntött úgy, hogy ő akkor most elkezd kíváncsiskodni, hátha a gazdinak mégis elment az esze, hogy a földön ül és a telefonját nyomkodja valami csetveszhalom közepette - ergo épp fotózza a doboz tartalmát - így úgy döntött, közelebbről megnézi, mégis mi folyik itt a Dunán kívül. Én meg kaptam az alkalmon, és beállítottam dolgozni. Íme az eredmény:


Afi, ez itt az Internet. Internet, ez itt Afi. Vagy Görcs. Vagy cica (igen, cicázom a kutyámat, de hallottátok volna nyávogni. Szerintem identitászavart okoztam nála az évek során.) Ha az agyamra megy, akkor nagy ritkán Lidércnyomás.

Nos, ezután a kis kitérő után le is zárnám itt ezt a posztot: ennyi lett volna a decemberi Book a Sloth Club meglepetés doboz unboxingja. Remélem, elnyerte tetszéseteket (a poszt. Meg amúgy a doboz is, szerintem baba lett!) Írjátok meg, ti milyen könyveket, illetve meglepiket látnátok szívesen egy ilyen dobozban, érdekel a véleményetek!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Limk Related Widget