2016. szeptember 28., szerda

Ősz book tag

Hello népek!

Rég book tageztünk már, így úgy gondoltam, éppen itt az ideje sort keríteni egyre. Ugyan nem hívott ki senki, de böngészés közben belefutottam ebbe az Őszi book tagbe, ami egyrészről nagyon időszerű, elvégre már szeptember végét tapossuk, másrészről tökéletesen passzol az én hangulatomhoz is. Alapvetően eddig nem nagyon szerettem az őszt, de valahogy ebben az évben sikerült megragadnia a hangulatnak. Pumkin spice (pedig nem is szeretem a tököt), sweater weather, tea és meleg zoknik. Lehet, hogy ez egy új korszak kezdete?

Mindenesetre, ennek örömére elhoztam nektek az Őszi book taget, hátha segít nektek is ráhangolódni az évszakra, könyvmoly módra, természetesen.

(forrás)

1. Sárguló levelek: a világ tele van színnel

Válassz egy könyvet, aminek piros/narancs/sárga színű a borítója
Íme! Amellett, hogy színvilágában tökéletesen passzol, és a szemfülesek kibökhetik a leveleket is, amik a borító oldalán futnak végig, még maga a könyv hangulata is elég őszies a számomra. Legalábbis az első részé az volt, a Sapphique egyelőre a várólistámon csücsül türelmesen, de remélem, hamarosan sort keríthetek rá.

2. Kényelmes pulcsi: végre elég hideg van ahhoz, hogy előkerüljenek a meleg holmik

Melyik könyv melengeti meg a szívedet?

Kelly Oram: Szívzűrterápia strébereknek. Annyira cuki ez a könyv, hogy belehalok. Hihetetlen, irreális, kicsit cukros, de eszelősen aranyos, és nagyon szórakoztató! Tökéletes egy pár órás kikapcsolódásra, és garantáltan mosolyt varázsol az arcodra.


3. Őszi vihar: szakad az eső és süvít a szél

Válassz egy kedvenc könyvet VAGY műfajt, amit esős napokon szeretsz olvasni!

Inkább műfajt választanék, mert könyvet abszolút lehetetlenség. Az ilyen napokra a féltéglákat preferálom, így egy high fantasy tökéletes választás lenne. Elrepít egy messzi földre, és a takaróba csavarva fantasztikus kalandokat élhetek át, miközben kinn dúl az ítéletidő. Egyik kedvenc időtöltésem. (Dehogy vagyok antiszociális. Ugyan. Chh.)

4. Hűvös, csípős levegő

Melyik az a karakter, akivel szívesen cserélnél?

Huhh. Mondanám, hogy valakivel a Harry Potterből, de kb. az összes kedvencemet kinyírta Rowling a végére, nekem meg kedves az életem. A Cresst elolvasva, Scarlettel se szívesen, pedig hát Wolf... fú. Ez nehezebb, mint gondoltam. Szívesen cserélnék Suzie-val Meg Cabot Mediátor sorozatából. Ő is keresztül megy jó néhány dolgon, de életben marad, nem lesz PTSD-je tőle, és a végére csak megkapja Jesse-t is. Ráadásul a szellemek kellően érdekessé teszik a mindennapjait.

5. Meleg alma cider (fhujjjj)

Melyik alulértékelt könyvet szeretnéd, hogy igazán felkapják?

Holtversenyben az Archívum és az Éjszakai cirkusz. Mindkettő megérdemelné a hype-ot, de legnagyobb sajnálatomra tizedannyi figyelmet nem kaptak, mint mondjuk az Éhezők viadala. Pedig mindkettőt százszor jobban élveztem. Meh, ilyen az élet.

6. Kabát, sál, kesztyű: hidegre fordul az idő, ideje beburkolózni

Melyik az a borító, amit legszívesebben eltakarnál, ha nyilvánosan olvasod?

A saját polcomról nem nagyon tudok ilyet mutatni, azt hiszem. De ha teszem azt, Nalini Singh alakváltós könyveinek az amerikai kiadása a polcomon csücsülne, hát azt biztos nem olvasgatnám nyilvánosan. Azok a borítók... még a későbbiek csak hagyján, de mondjuk az első 9, hát mint egy 80as évekbeli Romana füzet előlapja.

7. Pumkin Spice

Mi a kedvenc őszi ételed?

Umm, fehérszőlő ér? Mondjuk azt máskor is lehet kapni, de ilyenkor a legfinomabb. Nem tudom, nem nagyon vannak olyan ételek, amiket csak ősszel ennék. A pumkin spice, meg úgy egyáltalán a sütőtök az nem a kedvencem, szóval... ja, maradjunk a szőlőnél.

8. Ropogó tűz

Add tovább a szeretetet és taggelj valakit!

Miután engem se taggelt senki, így most én sem élnék ezzel. Vigye bárki nyugodtan, aki csak szeretné, és élvezzük együtt a legszínesebb évszakot!

Nos, ennyi lett volna az Őszi book tag, remélem tetszett! Ti hogy álltok ehhez az évszakhoz? Egyáltalán befolyásol titeket a könyv választásban? Ha igen, ti miket olvastok ősszel? Írjátok meg kommentben, chaten, postagalambbal!

Üdv,

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Limk Related Widget